khanekhodro

در اطلاعیه شهرداری منطقه دو رشت آمده است: علی رغم اطلاع رسانی ها مبنی بر ممنوع بودن ورود موتور سیکلت به پیاده راه فرهنگی رشت متاسفانه بسیاری از همشهریان این قانون را رعایت نمی کنند و در یک اقدام غیرفرهنگی و خطرآفرین با موتورسیکلت وارد پیاده راه شده و اقدام به ویراژ و رفتار خطرآفرین می کنند که موجب تصادف و خسارت به شهروندان عابر پیاده شده و از نظر روانی و جسمی برای عابران این رفتارشان مخاطراتی را در پیش دارد

ورود موتور به پیاده راه شهرداری رشت ممنوع است، نه ویلچر و کالسکه  
کلانشهر: طی روزهای اخیر انتشار پُستی از سوی کاربری در اینستاگرام باعث ایجاد شائبه در بین شماری از ساکنان رشت شد.

براساس محتوای این پست، شهرداری ورود ویلچر و کالسکه را به پیاده راه ممنوع کرده است. موضوعی که با واکنش و تعجب شمار زیادی از شهروندان مواجه شده است.

پیاده راه رشت در محدوده مدیریتی شهرداری منطقه دو رشت قرار دارد. حالا روابط عمومی این ارگان امروز با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که با همکاری پلیس راهور رشت از ورود موتورسیکلت به محدوده پیاده راه جلوگیری می شود و نه ویلچر و کالسکه کودکان.

در اطلاعیه منطقه دو شهرداری رشت آمده است: شاید شما هم در فضای مجازی این عکس را دیده باشید و یا در ساعاتی که به پیاده راه مراجعه می کنید این زنجیرها را دیده باشید که ورودی های مختلف به پیاده راه را با آن بسته ایم.

همانطور که مطلعید، علی رغم اطلاع رسانی ها مبنی بر ممنوع بودن ورود موتور سیکلت به پیاده راه فرهنگی رشت متاسفانه بسیاری از همشهریان این قانون را رعایت نمی کنند و در یک اقدام غیرفرهنگی و خطرآفرین با موتورسیکلت وارد پیاده راه شده و اقدام به ویراژ و رفتار خطرآفرین می کنند که موجب تصادف و خسارت به شهروندان عابر پیاده شده و از نظر روانی و جسمی برای عابران این رفتارشان مخاطراتی را در پیش دارد.

در ادامه توضیحات شهرداری منطقه دو رشت آمده است: لذا با نظر پلیس محترم راهور هر مسیری که موتور بتواند از آن وارد شود از جمله این ورودی ها در ساعاتی از روز مسدود می شود و موتورهای وارد شده به پیاده راه توقیف می شود .
پیاده راه مرکزی رشت19 (3)

اینکه گفته شود ورود کالسکه و ویلچر به پیاده راه ممنوع است کذب و غیرقابل اعتنا است و عزیزانی که ویلچر دارند و کسانی که کالسکه دارند از قسمت ورودی راهبندها وارد شده و نگهبان های پیاده راه میله ورودی را برای آن ها بالا برده و با نظارت عدم ورود موتور سیکلت تردد می کنند.

روابط عمومی شهرداری منطقه دو رشت در پایان خطاب به شهروندان رشت نوشته است:از همکاری شما عزیزان در رعایت قوانین و فرهنگ سازی در امر عدم ورود موتور سیکلت به پیاده راه تشکر می کنیم.